USD

43.3 / 44.3

40 / 40.6

EUR

  • Відео
  • В Естонії за Латвією і Литвою припиняють мовлення каналу «Дождь»

В Естонії за Латвією і Литвою припиняють мовлення каналу «Дождь»

8 Грудня 2022, 17:40

Поділитись

Facebook Telegram Twitter
В Естонії за Латвією і Литвою припиняють мовлення каналу «Дождь»

Ліцензія, анульована латвійською владою, дозволяла каналу поширювати контент у ЄС, США та інших країнах.

В Естонії слідом за Латвією і Литвою припиняють мовлення російського телеканалу “Дождь”. Про це повідомляє Postimees з посиланням на представників операторів Elisa, Telia і Home 3, які транслювали канал.

Зокрема, в Elisa заявили про отримання повідомлення від Департаменту захисту прав споживачів і технічного нагляду про припинення трансляції “Дождя” з 8 грудня.

«Згідно з законом про медіа-послуги, мовники можуть пропонувати телевізійні програми в рамках своїх послуг, якщо у них є ліцензія країни перебування або інша правова підстава. Серед телевізійних пакетів компанії Elisa “Дождь” є каналом на вибір, тому призупинення роботи цього телеканалу торкнеться невеликої частини клієнтської бази”, – зазначив менеджер компанії по зв’язкам зі ЗМІ Тааві Тедер.

Про припинення мовлення каналу також повідомила менеджер зі зв’язків Telia Лідія Кальюнді, пославшись на розпорядження Департаменту.

“Канал не входив у телевізійні пакети Telia TV і був доступний тільки на вибір”, – сказала вона.

Крім того, фахівець з маркетингу та зв’язків із громадськістю Home 3 Майк-Річард Кох повідомив, що з 8 грудня «Дождь» більше не транслюватиметься в країнах Балтії. За його словами, це стосується і сервісів Go3 та Home3 TV.

До цього, 6 грудня, Нацрада з електронних засобів масової інформації Латвії (NEPLP) анулювала ліцензію на мовлення каналу через «загрозу нацбезпеці та громадському порядку». Про це повідомив в Twitter голова ради Іварс Аболіньш.

Також на території держави заблокували доступ до програм телекомпанії на YouTube.

У той же час, ліцензія дозволяла «Дождя» поширювати контент в ЄС, США та інших країнах.

Раніше канал оштрафували за мапу з Кримом у складі РФ, слова “наша армія” стосовно ЗС РФ та інцидент з ведучим Олексієм Коростєльовим. 1 грудня під час ефіру він закликав глядачів писати про порушення під час проведення мобілізації в Росії та військові злочини російських солдатів.

При цьому він висловив сподівання, що канал зміг допомогти «багатьом, військовослужбовцям в тому числі» з оснащенням і зручностями на фронті.

В результаті Коростелева звільнили з каналу, а Служба держбезпеки Латвії рекомендувала МВС внести його до чорного списку осіб, яким заборонено в’їзд до країни.

Нагадаємо, в липні стало відомо, що інформаційно-розважальний телеканал Live, який входить до медіахолдингу нардепа Вадима Столара Live.Network, призупиняє мовлення.

Раніше радник голови Офісу президента Михайло Подоляк заявив, що 5 канал, «Прямий» та «Еспресо», які входять до пулу екс-президента України Петра Порошенка, відключили з цифрового ефіру через «нарцисизм» політика.

Також повідомлялося, що на початку лютого YouTube видалив канали «Першого Незалежного»  та UkrLive, які підпали під санкції РНБО.

Собчак повідомила про перевірку одного зі своїх каналів на предмет пропаганди ЛГБТ

Фото: РІА Новини / Євген Біятов

Вверх